Agile Methods Advisory

Agile commercie

Een reactie plaatsen

Één van de uitdagingen waar bedrijven voor staan in deze tijd is het contact met de klant via allerlei ‘kanalen’ goed te laten verlopen. Als iemand met de helpdesk belt, verwacht hij dat de email die hij 30 minuten geleden stuurde naar aanleiding van het winkelbezoek een paar dagen eerder aangekomen, verwerkt en meegenomen wordt in de discussie.

Onderstaande blogposts introduceren het Tijdperk van Agile Commerce aan en hoe bedrijven daar met hun IT oplossingen op in kunnen, maar ook moeten spelen. De klant verwacht het immers al. Mijn overtuiging is dat flexibele systemen, die snel aan voortschrijdende inzichten kunnen worden aangepast, de toekomst hebben.

http://blogs.forrester.com/brian_walker/11-03-11-welcome_to_the_era_of_agile_commerce

http://blogs.forrester.com/brian_walker/11-09-12-time_to_optimize_for_the_era_of_agile_commerce

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s